praca administracja Mikołów, praca obsługa klienta Mikołów, praca biurowa Mikołów
- szeroko pojęta wsółpraca z klientem wewnętrzym i zewnętrznym, polegająca na kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
- rozliczanie kosztów kurierskich
- segregowanie i skanowanie dokumentów
- dbałość o prawidłowy obieg korespondencji wewnątrz organizacji
Wymagania
jesteś gotów podjąć pracę w przeciągu najbliższych tygodni
mógłbyś śmiało określić się jako osobę skrupulatną i dokładną
potrafisz obsługiwać pakiet MS Office, a w szczególności Excel
jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku będzie to dodatkowym atutem
jesteś dyspozycyjny do pracy w pełnym wymiarze godzin
Oferujemy
elastyczność w kwestii godzin pracy- start między 8 a 9
konkurencyjne wynagrodzenie
zatrudnienie w opraciu o Umowę Zlecenia
pracę u jednego z liderów na rynku
szansę na rozwój i pozyskanie nowych umiejętności.
Klauzule informacyjne
Aplikuj