Oferta archiwalna

Specjalista ds. przetargów i administracji

Oferta archiwalna

3 350,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


praca specjalista Mikołów, praca biurowa Mikołów, praca obsługa klienta Mikołów

  • Samodzielne wyszukiwanie przetargów oraz używanie platformy przetargowej,
  • Składanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowej poprzez:
    • identyfikację produktów Radiometer i konkurencji w ogłoszeniach przetargowych,
    • informowanie działu sprzedaży o przetargach,
    • przygotowywanie oferty przetargowej dla klienta zgodnie z wymogami SiWZ,
    • zadawanie pytań do przetargów.
  • Monitorowanie i koordynowanie procesu przetargowego:
    • wprowadzanie prawidłowych statusów przetargów do CRM,
    • wysyłanie ofert do klienta,
    • wprowadzanie wyników przetargów oraz cen konkurencji do CRM.
  • Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne biura oraz współpraca z innymi działami firmy,
  • Zapewnienie poprawnego procesu obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy oraz ich archiwizacja,
  • Przygotowywanie zestawień oraz raportów,
  • Przestrzeganie procedur działu obsługi klienta,
  • Współpraca z działem serwisu i sprzedaży,
  • Tworzenie raportów przetargowych.


Wymagania

Znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
Wykształcenie wyższe – preferowane Administracja lub Prawo,
Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office,
Znajomość angielskiego na poziomie minimum B1,
Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
Dyscyplina, umiejętność zarządzania swoim czasem,
Dokładność i rzetelność.


Oferujemy

Możliwość pracy w stabilnej organizacjiktóra w Polsce działa już ponad 15 lat,
Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń pozapłacowych, takich jak opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i karta sportowa,
Pracę pełną ciekawych wyzwań zawodowych, w młodym, dynamicznym zespole.


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2022.07.08, wyświetleń: 1182

nr ogłoszenia: 2416